Philips Senseo HD7825 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7825 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

angelawielders 13-10-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Super koffie, geen toeters en bellen, gewoon op de knop drukken en koffie!!!Mooie kleur en leuke vorm, afwisselen met cappuccino of mokka. Heb de melk opschuimer erbij, ook erl lekker voor een dikke laag creme.Hmmm!!!

IngridMEH 02-09-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Duurzaamheid is nog wat slecht te beoordelen. De rest van het apparaat voldoet prima aan onze behoefte en verwachtingen.

mvl83 25-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Makkelijk in gebruik en smaakvolle koffie voor betaalbare prijs... Alleen ontkalken gaat t indicatielampje niet altijd uit.

bernt 21-04-2016

als je de procedure juist volgt gaat het lampje uit hoor, 4 cyclussen twee ontkalken en twee spoelen in de handleiding stond het destijds verkeerd

h.vanderwaal 21-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

wij zijn in het bezit van 3 Senseo's. de oudste is al 9 jaar en staat nu in onze kamper, werkt nog uitstekend doordat wij hem elke maand schoonspoelen. de tweede staat in huis en is nu 2 jaar en de laatste staat op de kamer van mijn moeder. wij zijn uitermate tevreden met alle 3. de koffie moet je zelf naar eigen smaak uitzoeken. wij gebruiken hoofdzakelijk dark roast .ze zijn makkelijk en snel en gaan zeer lang mee en dat is wat telt.

bernt 21-04-2016

huismerk koffie pads van de duitse keten is volgens mij het best, en goedkoop ook nog.

a.j.e. 20-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Vormgeving, kleur, eenvoud en bediening is top. Jammer dat de Senseo tijdens het bereiden (nog steeds) veel geluid maakt. Als daar nog iets aan gedaan zou kunnen worden dan is de Senseo wat mij betreft helemaal oke.

bernt 21-04-2016

dat lawaai valt het meest op in de avond, vind het ook vervelend

HansvWens 17-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Waterreservoir is moeilijk te plaatsen. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Alleen jammer dat de afgebeelde glazen nergens te krijgen zijn.

JJ-kies-JJ 17-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Wij drinken al jaren de Senseo-koffie omdat we het lekker vinden en handig (2 kopjes per keer).
Het kopje Senseo-koffie krijgt daarom als beoordeling een 8.
Wij zijn echter slecht te spreken over het Senseo-apparaat.
Na een gemiddeld gebruik van 2 jaar kun je weer een nieuwe kopen omdat de oude niet meer werkt of ineens slechte koffie produceert.

margreet b. 12-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Prima apparaat, lekker warme koffie en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.Leuke rode keur, kortom een aanrader.

S. Ramaker 12-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Ben heel blij met mijn nieuw Senseo, eindelijk weer een lekkere volle kop met een heerlijk creme laagje en de smaak is weer als vanouds :)

bernt 21-04-2016

de volheid van de kop kan je zelf regelen, bij de senseo, de viva is elektronisch de oude hebben een schroefje onderaan

Dopey85 04-08-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Maakt wel veel meer geluid bij het zetten van de koffie dan mijn eerdere Senseo-apparaat. Eenvoudig in gebruik, geen poespas aan het apparaat. Waterkan had verkrijgbaar mogen zijn in groter formaat.

antonino mosca 11-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

IK VIND DE SCHUIMLAAG NIET VOLDOENDE.ALS JE 1 SLOK VAN DE KOFFIE HEBT GENOMEN IS DE SCHUIMLAAG AL WEG.

bernt 21-04-2016

dat ligt duidelijk aan je koffie, bij mij een dikke laag soms vind ik hem te dik, huismerkkoffie van A IN PADS

Gerrie Leliveld 10-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Ik heb veel plezier van de Senseo. Maar duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Wat moet ik nog meer zeggen. Dat hij goed warm is en de koffie heerlijk smaakt. 8.8 Is hij in ieder geval wel waard.

eilder25 10-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Na vijf (5!) senseo-apparaten in 9 jaren, die allemaal door slechte / zeer matige afwerking / (duurzaamheid is gelijk nul) kapot zijn gegaan, hebben wij enkele maanden geleden besloten, om voor de allerlaatste keer überhaupt een Philips senseo te kopen.

Als dit apparaat weer binnen de kortste keren kapot zou gaan, is het voor ons gedaan met Philips. Net als Opel met hun roestkarren, gaat Philips dankzij hetzelfde slechte / goedkope witgoed aan het infuus en kraait er geen haan meer naar.

Vroeger was Philips nog een naam, wat kwaliteit, betrouwbaarheid, duurzaamheid en bekendheid betekende. Geen huishouding zonder Philipsapparaten!!!

Na vele jaren van trouw gaan wij in de 21e eeuw, zoals vele anderen klanten, over op Bosch of een ander beter merk, waar wij, dankzij deze miese kwaliteitspolitiek van Philips, min of meer toe gedwongen werden!!!

loritta 11-08-2015

En als ik dit commentaar, zoals hieronder plaats! wordt het geweigerd!!!! Waarom? "niet voldoende gemotiveerd???)
----------------------------------------------
(gewoon een nette machine, alleen jammer dat er geen groter water reservoir op kan!
verder geen problemen met dit apparaat)
----------------------------------------------------

oomskedeemske 10-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Ben niet tevreden over dit apparaat . geeft te snel aan dat het waterreservoir al leeg is terwijl er nog wel voor 3 kopjes koffie in zit , heb het apparaat al 4 x ontkalkt maar het kalk lampje blijft branden (zeer irritant)..Ik was reuze tevreden met mijn (oude) senseo . Er schijnt nu een nieuwe (oude) versie op de markt te zijn . Had die er eerder geweest , of aanwezig in de winkel waar ik deze heb gekocht had ik zeker voor die gekozen ...in de hoop dat hij ook net zo werkt als de oudere.

KIJK EENS OP INTERNET DOOR EEN FOUTE HANDLEIDING GING HET LAMPJE NIET UIT
4 KEER MOET ER WATER DOOR? TWEE KEER MET PRODUKT TWEE KEER ZONDER EN TOESTEL NIET UIT DOEN

chefren5 10-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Heb het apparaat in december 2014 bij een Blokker filiaal gekocht, aankoopbewijs etc. ingestuurd, maar wacht nog steeds op de vergoeding van € 20 van Douwe Egberts......

Kostbouter 09-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Machine geeft aan wanneer er ontkalk moet worden. Ik vind het vooral handig dat je ook grotere bekers er onder kan zetten. handig bij een cappuccino.

bouli83 09-04-2015

niet van toepassing
Senseo is gewoon goed, makelijk.
smaak is goed
vormgeving is goed.
duurzaam is goed,
er is niks op aan temerken

ritagulickx 09-04-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Hij is makkelijk te bedienen, de koffie is heet en smaakt perfect. Ik blijf het plaatsen van de waterbak lastig vinden bij de senseo, ik heb het idee dat hij iets af kan breken onderaan, waar hij opgeklikt wordt en ik moet het apparaat er steeds voor Nasr voren schuiven.

ron jacobs 09-04-2015

Lekkere koffie met slagroom
Heerlijk dark roest
Ik kan niet zonder
Het is mijn derde al
bij iemand anders is gewoone
Niet lekker

haanveldman 05-10-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Van dit apparaat vind ik het waterreservoir er lastiger afgaan,bovendien rammelt het "plaatje" (waar de kopjes op staan) veel erger dan het allereerste senseoapparaat.

SylviaGaros 13-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Er zit nu een kleine watertank op. Dit is best lastig. Mijn oude Senseo had een grote watertank. Op deze kan dat niet, maar ik zou dat best willen, want wij zijn zo wie zo koffiedrinkers en wat denk je van verjaardagen. Pff, je blijft dat ding vullen. Verder alles perfect aan het apparaat, we zijn echt tevreden.

r alink 11-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Een paar weken in huis en nu moet ik al ontkalken gebruik deze Senseo 2 keer per dag ,en ik heb een ontkalking systeem op mijn leidingen .Is dat omdat we dan geld uitgeven voor het ontkalking middel te kopen of is het ook echt nodig?
Verder is het een prachtig apparaat en eigenlijk is het een nieuwere uitvoering van de eerste .Maar dan veel minder herrie en dat is al een groot pluspunt ziet er prachtig uit de rode kleur.

Carlahoorn1954 11-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Ik weet niet hoe het met mijn nieuwe senseo apparaat gaat maar in het algemeen vind ik dat de apparaten snel kuren vertonen zoals lekken en na ongeveer een jaar minder hoeveelheid koffie in de kopjes gaat ondanks dat ik regelmatig ontkalk.
Maar ik blijf hem kopen vanwege het gemak van het apparaat

theovandernet 11-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Product voldoet aan al onze eisen.
Geeft keurig aan wanneer er ontkalkt moet worden.
Maakt meer lawaai dan de vorige Senseo.

jolamo62 11-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7825 rood

Het is gewoon een goed apparaat... makkelijk te bedienen en het feit dat je met deze gewoon ook 2 koppen koffie kunt maken heeft mijn voorkeur handig als je visite krijgt, hier in huis ben ik de enige die koffie drinkt.